tirsdag den 25. september 2012

kold lungebetændelse og chili!

Det er hvad jeg har fået mig!
Jeg har haft en lidt irriterende hoste i snart over 2 uger men i weekenden blev den straks værre, så jeg måtte ringe til min læge igår - fik heldigvis en tid lidt senere på dagen og så fik jeg den "gode" nyhed med at jeg har kold lungebetænde!!

Synes bare ikke jeg har tid til at være syg - har heldigvis fået nogle piller jeg skal tage 2 af om dagen som der skulle hjælpe :-)

men nok om mig, i skal se hvor store mine chili planter er blevet :-)
(jeg tror da det er chili planter og ikke rød peberfrugt)

Jeg tror der er flere små chili'er på vej på det første billede - da den blomstre igen :-)



1 kommentar:

  1. Hej!
    God bedring. Er du blevet podet for din lungebetændelse? Hvis det er en rigtig "kold lungebetændelse", så virker den behandling, som jeg gætter på er Surlid altså ikke særlig godt på hosten. Du må desværre forvente at hoste meget længe efterfølgende, men det skal nok blive godt. Det er dog ikke sjældent at man efter en klassisk mycoplasma (kold lungebetændelse) hoster i ml. 2-3 mdr. efterfølgende. Trust me ;0)
    God bedring
    Kh Eline

    SvarSlet