lørdag den 19. september 2015

Et stort øjeblik - legeaftale


En af Davids venner fra børnehavens mor, skrev en sms til mig onsdag aften og spurgte om David havde tid og lyst til at lege her i weekenden sammen med venner hjemme hos ham.
Vi har et lidt travlt skema her i weekenden, så jeg tilbyd at de kunne lege sammen fredag hjemme hos os, når jeg alligevel hentede David kl. 13 :-)

Det glædede sig begge rigtig meget, det lyste ud af øjnene på dem begge da jeg hentede dem, for nu var det NU :-)


De hyggede rigtig meget de 2½ time de var sammen.
og da moren kom aftale vi at det kunne de sagtens gøre igen nogle weekender fremover :o)



David har også endnu en legeaftale i næste uge, med en af de andre bedste venner fra børnehaven.

5 kommentarer:

  1. Hvor er de søde :-) Det er så hyggeligt for dem, at have nogen med hjem. Det er noget andet end, at lege henne i børnehaven. Også kan man vise sit værelse frem :-)
    Kh Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja lige præcis :-)
      Vi kommer en af de allerbedste venner med hjem på torsdag, er lidt spændt på at se hvordan de leger sammen i forhold til vennen som var på besøg i fredags.
      Kh Sabrina

      Slet
  2. Skønt billede.
    Og dejligt med gode venner som man kan lege med derhjemme :)

    Kh. Linette

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja de var rigtig søde, der var dog ca. 5 måneders forskel på dem og det synes jeg godt jeg kunne mærke lidt på en eller anden måde.
      Hvor vennen måske legede lidt for sig selv med Davids legetøj, hvor David han faktisk gerne ville have gang i en leg de kunne lege sammen, David er den ældste.
      Er spændt på en af bedste vennerne kommer med hjem på torsdag, hvordan det kommer til at gå, for de leger rigtig godt sammen i børnehaven. :-)
      Kh Sabrina

      Slet
  3. Fantastisk - det er jo ren win-win :-)

    SvarSlet