mandag den 22. oktober 2012

Et 10 tal i opgave :-D

Man starter godt ud med kun en halv skole dag fra 8.20 til 10.50, da vores dansklærer skrev han var syg igår aftes.

Når men som i nok har læst et sted går jeg på kontor uddannelsen og var har haft en afleverings opgave for i engelsk og så fik vi da den tilbage i dag og jeg har fået 10!!

hold da helt op det havde jeg slet ikke regnet med - er bare så glad for mit 10 tal :-D

Det kan man godt lige klare at få af vide første dag tilbage fra ferie - nu er man da helt vild klar og veloplagt til resten af skole året :-) (eller noget)

Det var lige et lille kedelig indslag fra mig, som jeg lige måtte dele med jer :-)




4 kommentarer:

  1. Det er da sejt gået af dig, hvad læser du, er det HF???? Jeg fik også lige 12 før ferien i faget Dansk, kultur og kommunikation i forbindelse med min uddannelse til pædagog:-)

    Man har lov at rose sig selv, stort tillykke:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak - ja det er HF :)
      Super flot med et 12 tal - stort tillykke Helena :)

      Slet
  2. Tillykke. Det er da dejligt for dig...
    Kh Eline

    SvarSlet