onsdag den 13. februar 2013

Blogleg - M

Som i ko MØNSTER (skabelon)

Efter opfordring for nogle skønne bloggere, så er der kommet et lille MØNSTER på ko'en :-D

Jeg ved ikke om i vil have en DIY, så kan det først blive i weekenden den kommer :-)
Men det er ellers lige til - først klipper i de diverse stykker ud og så skal de bare syes sammen på dukken, i kan tage udgangspunkt i billederne fra forsiden og bagsiden af ko'en :-)

Men laver en DIY i weekenden til jer, hvis der er nogen som der ikke helt kan hitte ud af det.

Husk når i printer møsntret ud, skal det fylde et helt A4 Papir 





Ønsker jer alle en skøn onsdag :-)

Kh Sabrina

6 kommentarer:

  1. Hvor er den ko da bare sød :-) Den må jeg da prøve at lave - tak for mønstret :-)

    SvarSlet
  2. takkk... jeg må da få prøvet den :o) jeg har ikke behovet for en anden DIY.. mønstret er helt fint. :o)

    SvarSlet
  3. Tusind tak - tror det bliver et hit, for Karen sad på skøddet af mig den anden dag, og vi kiggede på Davids hånddukker, der var hun meget interesseret :-)

    SvarSlet
  4. Fedt! Sikke en god M'er. Den vil jeg prøve at lave når jeg engang får den der symaskine til at du : )

    SvarSlet
  5. Fedt! Den skal jeg helt sikkert prøve at lave.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet