fredag den 22. marts 2013

Pude Debut

Min bror har snart fødselsdag og i anledningen af den, så ønsker han sig nogle puder - så tænkte jeg straks det kan jeg da godt selv sy!

Så jeg gik igang med at kigge på nettet efter nogle flotte grafiske puder som der vil passe godt ind til hans hjem og så fandt jeg denne pude hos Mum 2 2 boys!
Den måtte jeg bare lave i samme farver! :-)

Jeg har brugt denne DIY som Helena har lavet , den er super god :-)

Men han skal jo have 2 puder i gave, så den anden pude vil blive i samme mønster men så bare istedet for det gule så vil det blive mørk lime..

Håber han bliver glad for dem!


God weekend

Kh Sabrina

8 kommentarer:

  1. Hvor er den blevet flot, og jeg er super glad for at du kan bruge min DIY, sådan kan vi jo hjælpe og inspirere hinanden herinde i blogland. God weekend:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Helena :)
      Ja det er skønt man kan inspirer hinanden i blogland, og skønt med alle de DIY! :)
      God weekend til dig os!
      Kh Sabrina

      Slet
  2. Svar
    1. Tusind tak Helle :)
      God påske
      Kh Sabrina

      Slet
  3. Den er virkelig fin, og fine farver. Han kan da sikkert godt bruge to i samme farvemiks :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Michelle :)
      Er os blevet rigtig tilfreds med den
      God påske
      Kh Sabrina

      Slet