fredag den 19. april 2013

Jubiiii - jeg har vundet :-D

Se hvad jeg har fået med posten som jeg har vundet i en giveaway hos fantast-fabrikken.blogspot.dk :-D
- Det var bestemt noget jeg kunne bruge!!

Nu skal jeg bare have fundet noget, som der trænger til en omgang spray maling :-D


Dagen i dag, bliver meget stressende..

Jeg skal have smækket 2 lagkager sammen, bagt 2 forskellige kager og bagt boller..

Hente nøgle til selskabslokalet og pynte op!

Alt sammen til i morgen, hvor vi holder krøltoppens 2 ÅRS FØDSELSDAG!!
- hvor er tiden dog blevet af?!?

Skøn dag til jer alle :o)

Kh Sabrina

2 kommentarer:

  1. Tillykke med gevinsten.. :)

    Din dag lyder lidt som min. Vi holder også fødselsdag i morgen og jeg har stegt mindst 1000 frikadeller og lavet 500 kg kartoffelsalat (sådan føles det i hvert fald haha), bagt en hulens masse muffins, boller og chocolatechip cookies. Og mangler stadig at bikse 1 lagkage sammen.. Herligt med børnefødselsdage ;)

    Håber i får en dejlig dag i morgen og tillykke til krøltoppen!

    SvarSlet
  2. Tillykke med din lækre gave fra fantast-fabrikken. Og stort tillykke med krøltoppen da. Rigtig god fejring til jer alle i morgen : )

    SvarSlet