torsdag den 4. april 2013

Lyn hurtige smække & HUSK MIN GIVEAWAY !

Jeg har endelig haft tid og overskud til lige at sidde ved symaskinen, hvor var det bare skønt!
- det er ikke sådan lige at starte i skole igen efter en uges ferie, så er det op på hesten med en masse lektier og en masse teste i forskellige fag i denne uge PLUS en forkølelse som jeg har fået mig!

Jeg er heldigvis ved at være på toppen igen, men hold da op man er træt om aften.
Tænk hvad sådan en uges ferie kan gøre ved en - jeg skal vende mig til at stå stå tidligt op igen, selvom i ferien sov jeg max 1 time længere end normalt..


Jeg har fået syede disse 3 spise smække :-)

Jeg har en masse bestillinger jeg skal have syede her i weekenden, så der kommer jeg os til at tilbringe noget tid med min veninde (symaskinen) :-D

HUSK I MORGEN BLIVER VINDEREN TRUKKET AF MIN GIVEAWAY! 

Fortsat god aften derude

Kh Sabrina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar