mandag den 16. november 2015

Julebluse skal der til ....

De holder julefest i børnehaven den 27. november og der skal da en julebluse til - synes moren :-D
Jeg holdte en lille sy-date med mig selv i lørdags, det var faktisk rigtig skønt at få afkoblet lidt på en anden måde end man plejer.

Jeg klippede lørdag morgen til 3 bluser, jeg fik dog kun syet 2.

Så fik jeg andre idéer søndag om at nu skulle mit kreahjørne laves helt om så det stod stort set hele søndagen på og i dag skal det sidste hænges op :-)



9 kommentarer:

  1. Er helt vild med stoffet, så overvejer at lave lignende bluser til mine drenge :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes også stoffet er fantastisk og så er det også det julestof som jeg har set indtil videre som henvender sig mest til drenge :-)
      Jeg glæder mig til at se din variation, hvis du vælger at sy nogle julebluser til dine drenge :)
      Kh Sabrina

      Slet
    2. Det gør jeg, men måtte finde noget andet stof da det her var udsolgt :(

      Slet
  2. Sikke en skøn bluse - det er noget fantastisk stof, du har fundet :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, synes også det er så fint det stof :-)
      Kh Sabrina

      Slet
  3. Skøn bluse :)
    Jeg har fulgt med på IG med dit kreahjørne, glæder mig til at se det færdigt.

    Kh. Linette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, ja glæder mig også til at få det færdigt, synes bare ikke overskuddet er til det i hverdagene i denne uge, men der bliver da lavet noget på det hver aften :)
      Kh Sabrina

      Slet