mandag den 23. november 2015

Kom med indenfor - kreahjørne

Jeg elsker selv at se, når alle i andre "inviterer" med ind i jeres hjem - det er så hyggeligt at se hvordan andre bor :-)

Jeg startede sidste søndag med en at skulle forbedre mit krea-hjørne, har tit været træt af at den var så "proppet" i vores lille gang og jeg manglede bare luft på væggen.
Så da jeg så dottie.dk super fede idé med hulplader, så fik jeg da idéen at det skulle jeg også!

Så jeg startede i søndags sidste uge med at købe ind og spraymale :-)

Blev endelig færdig idag og er rigtig tilfreds med det luft og lys der er kommet,
 i vores lille gang på 1. sal :-)



Jeg havde også på den anden væg to hylder til sytråd og opslagstavle.
Det blev også skiftet ud, hylderne forblev og der kom flere hylder til :-D



Må jeg se jeres krea-rum/hjørne/plads ? :-)

4 kommentarer:

  1. Det er da blevet mega godt 😊
    Er lidt misundelig
    God aften søde dig

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak :)
      Det var også skønt med lidt fornyelse.
      Kh Sabrina

      Slet
  2. Hvor ser det fint ud :) jeg skulle have været ude og købe hulplader i dag, men det satte de store snemængder en stopper for. Jeg viser gerne rundt, men venter lige til jeg får ordnet og købt pladerne ;) kh Pia

    SvarSlet
    Svar
    1. Glæder mig til at se dit kommende nye krea-værelse :-)
      Ja det var helt vildt med alt det sne som der kom :-O
      Kh Sabrina

      Slet