onsdag den 21. marts 2012

GiveAway

Jeg har besluttet mig for at lave en lille giveaway for at få sparket bloggen rigtigt igang. Præmien vil denne gang være bestående af 2 påskehøns og 3 påskeæg (ikke spiselige) :-)





reglerne er simple:

1 lod - Bliv fastlæser + smid en kommentar
2 lodder - billede og link på din blog
3 lodder - sætter mig på din blogroll(eller allerede har gjort det)

Husk at skriv hvor mange lodder du deltager med,
Derudover skal du skrive din e-mail i kommentaren, hvis du ikke nogle blog har
 så jeg kan kontakte dig :)


Vinderne trækkes den. 2 April kl 12.00

19 kommentarer:

  1. Super skønne påskekyllinger du har lavet. I det hele taget en lækker blog du har.
    Mie

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Mie :)
      Vil du deltage med 1 lod?
      - hvis du vil, så må du gerne skrive din mail hvis du skulle være den heldige vinder, så jeg kan få fat i dig :)

      Slet
  2. Super lækre ting, så fine :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :)
      Vil du så ikke deltage om at vinde dem -
      - hvis du vil, så må du gerne skrive hvor mange lodder du deltager med og din mail hvis du skulle være den heldige vinder, så jeg kan få fat i dig :)

      Slet
  3. 1 lod til mig tak :-)

    Fin blog ;-)

    SvarSlet
  4. Jeg vil gerne bede om to lodder :)

    Kig gerne forbi min Give Away på Buecking.dk

    SvarSlet
  5. Så hyggeligt her er.
    Jeg er også ret ny i blogverden.
    Linker gerne og deler billede på min blog =
    3 lodder til mig tak om de fine påske ting.

    SvarSlet
  6. Hvor er de søde :)
    Jeg snupper i hvert fald 2 lodder.

    //Bobber
    www.BobbersBlabber.blogspot.com

    SvarSlet
  7. 1 lod til mig :) og det kun fordi jeg kun har min iPhone som jeg ikke kan linke fra..

    SvarSlet
  8. 2 lodder herfra :)

    http://tenaltz.blogspot.com/p/give-aways.html

    SvarSlet
  9. Jeg vil gerne deltage :) 1 lod til mig :)
    (n.regina59@gmail.com)

    SvarSlet
  10. Jeg vil gerne deltage med 1 lod :)

    SvarSlet
  11. Meget gerne 1 lod til mig. De er da bare for søde.

    SvarSlet
  12. Jeg vil gerne deltage med et lod. Søde påsketing.

    SvarSlet
  13. Jeg vil gerne deltage med 3 lodder:-)

    SvarSlet
  14. jeg vil gerne deltage med 1 lod:)
    tantegroen@live.dk

    SvarSlet
  15. hello!
    I want to play with you...please enter my name....
    2 lodd
    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    SvarSlet
  16. Jeg vil gerne bede om to lodder :) Tak!
    Mvh, Wildflower

    SvarSlet
  17. I really like, I hope for the best.
    2 lodder
    hugs
    Gerda

    SvarSlet