mandag den 5. marts 2012

Velkommen til min nye blog

Jeg har haft en tidligere blog med kage opskrifter, men har efterhånden så mange nye kreationer og ideér jeg gerne vil dele med jer.
Der er så mange smukke sider med masser af inspiration at hente, og det giver mig en masse lyst til at lave mere og prøve noget nyt - som at sy børnetøj.
Så til at starte med vil jeg prøve at sy noget børnetøj til min søn som snart er 1 år.

Jeg kunne godt tænke mig på et tidspunkt at producerer børnetøj, når jeg er blevet hardcore til det med at sy - under navnet SaJuMe ;-)

Jeg har besluttet mig for at skrive om det, der fylder i mit liv: Min familie,  mine kreationer,  opskrifter, boligindretning og alt det, der følger med.
- Jeg vil gerne vise en masse smukke billeder, som kan inspirere jer.


Velkommen til min blog - jeg håber i vil læse med og få lige så meget glæde som jeres blogge giver mig.


Kærlig hilsen
Sabrina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar