fredag den 16. marts 2012

Min første tur i en genbrugs butik

Har jo læst mig frem til at der er mange kup at gøre i en genbrugs butik - har faktisk aldrig været i en før så jeg var inde i 2 butikker i dag og må da sige jeg ikke gik tomhændet hjem ;-)

Jeg har ikke rigtig nogle stoffer liggende herhjemme og venter spændt på at porten kommer med noget jeg har bestilt over nettet, men det kommer først i næste uge og har jo lyst til at prøve og sy et eller andet her i weekenden.
Så jeg manglede noget stof

Og udover stoffet jeg fik købt, så jeg os den bog jeg har ønsket længe til min søn som åbenbart er udgået og den er i den fineste stand og til 30 kr - det synes jeg godt nok var billigt!




Det var hvad jeg kom hjem med i dag - det er da en god start ;-)

2 kommentarer:

  1. Åh ja den bog havde jeg også til mine to børn. Fine stoffer du fik fat i. Spændende at se hvad du får syet :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Synes det er en meget smart bog med en historie til hver dag og så er de ikke for lange :)

      mange tak, ja det bliver spændende og se hvad jeg finder ud af at sy ud af det :)

      Slet