tirsdag den 13. november 2012

Retro børnestole

Som jeg nævnte i tidligere indlæg, så skulle jeg hente 2 retro stole som jeg havde fundet på dba.dk :)

Jeg synes sku de er fede og vil passe perfekt ind på Davids værelse med en lille klat hvid maling på sæderne for lige at pifte dem lidt op - så er de ligeså gode som nye :-)

Men er der mon nogen af jer ude i blogland, som der ved hvem der har lavet disse stole?
- man kan også få dem med røde og gule sæder, hvis det kan hjælpe lidt.



Hvad siger i, er de ikke pæne?
- trods de er lidt slidte :)

11 kommentarer:

  1. De kan sgu blive virkelig fede med en hvid klat maling, som du skriver :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja lige præcis - nu skal jeg bare have tiden til lige at få dem fikset :D

      Slet
    2. Hehe ja det kender jeg godt, det med tiden :o)

      Slet
  2. De er godt nok fede. Aner ikke hvem der har lavet dem, men mon ikke der er en derude der ved det...
    Tillykke med dem...
    Kh Eline

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ikk :)
      Ja man må da håbe der er bare en som der ved hvilket mærke det er, det kunne da være meget sjovt og vide hvilket årstal de er fra :)
      Kh Sabina

      Slet
  3. Hvor er de fine! og med lidt maling bliver de bare helt perfekte til et børneværelse:):)

    SvarSlet
    Svar
    1. Er også helt vilde med dem og det er David også, han smutter hele tiden op på dem og sætter sig.
      - så vi er blevet nød til at fjerne dem væk, indtil de er blevet piftet op :)

      Slet
  4. De er meget lækre! Det er din søns værelse også, og jeg kunne ikke undgå at lægge mærke til, at der var en Rynke-abe :-) Den minder mig om min (sene) barndom, for mine forældre havde huset fuld af "rynker", fordi min mor arbejde på Rynkeby. Og ja, det gjorde jeg (og senere mine søstre) også faktisk - som piccoliner. Hvor mon du har din fra? Kh Maria

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Maria :)
      Det er altid dejligt med minder, Jeg har fået min fra det super marked jeg arbejdet i for nogle år tilbage - der var en stor kampagne fra Rynkeby og så fik jeg lov til at få en med hjem, men hold da op den fylder :)
      Kh Sabrina

      Slet
  5. De er virkelig fede er også selv på udkig efter noget. Glæder mig til at se det færdige resultat

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind Tak, det er bare og kigge og kigge indtil det man søger kommer op :)
      Glæder mig også til at gå i gang med det lille projekt :)

      Slet