fredag den 3. maj 2013

Bloggen bliver forsømt!!

Der kommer mindre og mindre indlæg på bloggen.. Håber snart det vender!

Jeg har bare så meget andet at se til, i slutningen af denne måned går jeg igang med eksamerne og er ikke færdig før den 20 Juni!!

Lige pt er jeg igang med 3 forskellige prøve cases, en i hvert fag vi har og hold op det tager tid, når man skal bruge sin fritid på det og samtidig lave lektier og være sammen med sin lille familie :-)

Men jeg har fået syede lidt til "shoppe" i dag.



Men i kan følge mig på instagram - der kommer næsten dagligt billeder ind af forskellige ting :)

Følg med via dette LINK - ellers hedder jeg brineh derinde :)

God weekend 

Kh Sabrina

1 kommentar:

  1. Åh jeg kender godt det med ufrivillig stilhed.. Håber snart du får tid og overskud til at blogge igen.

    SvarSlet