tirsdag den 27. august 2013

Lækker mad = Månedsdag..

Igår den 26. august havde vi månedsdag, og vi er faktisk blevet rigtig dårlige til at fejre månedsdag som vi gjorde i starten..
Men igår blev det alligevel til lidt god mad, og så kom manden hjem med blomster og det er jo altid dejligt med blomster :-D

Så er der ikke så langt igen til man runder de 5 år <3 
- hold da op tiden har fløjet afsted!


Jeg fik også bagt et bananbrød, det får i billeder af i morgen :-D
- jeg skal jo have noget og blogge om, jeg kan jo ikke vise de samme billeder hele tiden af de spisesmække jeg er ved at sy en KÆMPE stak af..

Fejre i andre månedsdag efter mange år sammen? :o)

Rigtig god tirsdag til alle mine læsere 

Kh Sabrina


2 kommentarer:

  1. Uh nej, vi fejre ikke månedsdage. Jeg ved faktisk ikke engang hvilken dato vi blev kærester...
    Men vi er gode til at hygge os og gøre noget godt for hinanden alligevel.
    Stort tillykke til jer med jeres månedsdag :)

    SvarSlet
  2. Vi forsøger at nå årsdage, men de smutter også engang imellem. Jeg synes det er skønt med tid med manden - det er ikke så vigtigt om det lige er på en bestemt dato, bare man har noget tid sammen...
    Tillykke i øvrigt...
    Kh Eline

    SvarSlet