mandag den 9. september 2013

Nyt stof til lageret

Jeg var lige forbi stof2000 i lørdags, skulle ind og købe noget silkebånd i lyserød, hvid & blå som jeg skal bruge til mit nye projekt - graviditets billeder..

Men så faldt jeg jo over dette stof, som der bliver vist på billedet - og tænkte "wow det kunne blive til et par fede nemme puder" så det kom også med hjem :-D

Stoffet til puderne er klippet, mangler bare lige at købe 2 stk lynlåse, som forehåbelig bliver købt i dag!

(Undskyld den dårlige billede kvalitet, men det er taget med mobilen)

Håber i alle har haft en god weekend, efter min mening har den gået alt for hurtig! :-)
God mandag

Kh Sabrina

1 kommentar:

  1. Ja det er noget fedt stof, det har jeg også kigget på.
    Jeg synes også weekenden bare er blevet pist væk. Vi har været til to skønne barnedåb,så nu kunne vi godt trænge til et par fridage med benene oppe.
    Men så er det jo godt at der kun er 5 dage til det er weekend igen :)
    God Mandag til dig.

    Kh. Linette

    SvarSlet