torsdag den 31. oktober 2013

"Sy til din baby - November måned"

Jeg er ligesom så mange andre tilmeldt mig til "Sy til din baby - November" hos Anna.
Jeg har her til morgen lave en blogroll i min sidebar med deltagerne - så jeg ikke går glip af alle de fine ting folk kommer op med, og så at få en masse inspiration hos de 78 andre deltagere :o)
Glæder mig til at følge med hos jer alle sammen, gamle som nye..

Glæder mig til i morgen, den 1 november - hvor jeg kan vise den første ting frem jeg har lavet til min krøltop :-)

I kan stadig nå og være med :o)


God HALLOWEEN Torsdag.

Kh Sabrina

4 kommentarer:

  1. Tusind tak for din kommentar på min blog.
    Hvor er det en god ide at lave en seperat blogroll! Den ide tror jeg da lige at jeg vil tyvstjæle! Jeg har godtnok også bloglovin, men det er bare ikke helt det samme som en "god-gammeldags" blogroll ;-)

    SvarSlet
  2. Jeg har også meldt mig til nu. Fik nys om det via dette indlæg, så nåede det lige :)
    Glæder mig til at sy til min datter jeg venter til marts!

    SvarSlet
  3. Det bliver spændende! Glæder mig til at suge en masse inspiration til mig alle steder fra! Og glæder mig til at se dit første bidrag i morgen. :-)

    SvarSlet
  4. Tak for din kommentar hos mig forleden! Hvordan laver man sådan en blogroll? Det er en rigtig god ide!

    SvarSlet