lørdag den 8. februar 2014

Print og tulipaner

Jeg har endelig fået sat printet i ramme og fik 2 bundter tulipaner i Aldi i dag :-D
Elsker tulipaner, de er så smukke og minder så meget om forår - som jeg snart håber kommer.


I har også mulighed for at vinde et sådan et print både på IG og på min facebook side :-)

I kan komme direkte til siden på facebook via dette link - SJPrint

og til min Instagram profil, kan i også finde giveawayen lige ved dette link :-)

I har faktisk 2 chancer for at vinde sådan et årsdags print.

Kh Sabrina

2 kommentarer:

  1. Super fint print:-) jeg elsker også tulipaner:-) især fordi jeg fik tulipaner den dag min mand friede til mig:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Mie :-)
      Ej sikke en skøn historie, så kan jeg godt forstå du elsker tulipaner!
      Kh Sabrina

      Slet