onsdag den 5. juni 2013

Æble shorts

Så har endnu et par shorts set morgens lys..
De blev da super fine og dem skal krøltoppen have på i dag, hvor vi skal ind til mine forældre og holde mig og min fars fødselsdag..
Min far er fødselsdag i dag og jeg har i morgen, og efter som det er en fri dag grundlovsdag, så har vi altid holdt min og min fars fødselsdag sammen for familien.. Men jeg bliver selvfølgelig også fejret i morgen på min egen fødselsdag :o)

Krøltoppen iført shortsene :-)


Glædelig fars dag og grundlovsdag

Kh Sabrina

4 kommentarer:

  1. Ja de er virkelig fine og rigtig sommerlige med de skønne æbler :-)

    SvarSlet
  2. Fedt print!
    Jeg skal også have lavet sommertøj til Emil, pludselig er varmen her bare, det kommer altid bag på mig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak :D
      Ja det kommer også bag på mig hver gang at det bliver varmt lige pludselig :)

      Slet