lørdag den 1. juni 2013

Shorts

Jeg har lige bestilt shorts til krøltoppen, men venter bare på at posten kommer med dem..
Men føj det var varmt i morges og han havde ingen shorts, så hvad skyndte hans mor sig at gøre??
- hun gik straks igang med at sy et par shorts han kunne have på..
Det er mine første shorts jeg har syede og er faktisk rigtig tilfreds med dem og de er godkendt af David :-D

Det var faktisk rigtig nemt og hurtigt at sy shortsene selv, hvorfor har jeg ikke gjort det noget før!
- så nu skal de syes flere par shorts til skabet, har jo så meget jersey liggende :-)

Så det bliver ikke det sidste shorts indlæg i har fået fra mig af!


Fortsat god lørdag :o)

Kh Sabrina

12 kommentarer:

  1. For pokker Sabrina, hvor er de bare kære! Sådan et par ville jeg gerne lave til Mikkel. Hvilket mønster har du brugt?

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh tusind tak Helle! :)
      Jeg har brugt et mønster fra Ottobre bladet SUMMER 3/2013, og så er det nr 7 shorts mønster jeg har brugt i bladet :)
      Kh Sabrina

      Slet
  2. Så søte de var! De ser skikkelig gode ut:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! :-D
      Du syer også en masse flot børnetøj!
      Kh Sabrina

      Slet
  3. Åh hvor ser de søde ud. :-) håber at se et billede af dem, iført krøltoppen

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan være det kommer en dag, han gider at være model :D
      Det kan være jeg kan få taget et af ham senere i dag, hvis han gider :-)

      Slet
  4. Hvor er de fine. Jeg tænkte også hvilket mønster men det kan jeg jo se :-) Det stof har jeg også men det var tænkt som en t-shirt til Bastian ;-) Det kan være det skal laves om :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er skønt endelig at få brugt et Ottobre mønster, shortsene passer bare perfekt, de skal bestemt ikke rettes til .. det er skønt når mønstrene bare passer! :)
      Det er os et super flot stof, havde os tænkt på en bluse eller t-shirt til David, men måtte indse at der var masser af stof til begge dele :) Man bruger jo ikke så meget af stoffet til shortsene :)
      Så synes da bestemt du skal prøve og lave et par shorts i det stof, de er så fine på :)
      Kh Sabrina

      Slet
  5. Lækre shorts i lækkert stof! : )

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Liv :)
      Er os glad for resultatet, når man er i shorts nød!
      Kh Sabrina

      Slet
  6. Hvor er de søde. Ville ønske vi også havde shorts vejr her

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak :) Vi har heller ikke shorts vejr i dag, men det havde vi i den grad igår - det var jo nærmest hedebølge! :D

      Slet