fredag den 1. november 2013

Baby Month - Sy til din baby #1 - elefanthue

Så starter jeg ligeså småt ud med at vise en elefanthue jeg har syede til min søn.
Han er ikke helt en lille baby mere, han er 2½ år, men han er stadig min lille baby :o)

Det er en vendbar elefanthue jeg har syede med blåstjerner både inde og ude på huen.
Den passer godt til den nye flyverdragt :-)


Glæder mig til at følge med og evt få inspiration fra alle de andre deltagere i Baby month - sy til din baby!

Rigtig god fredag.

Kh Sabrina

15 kommentarer:

  1. Super godt, og lækkert den er vendbar, så er der mulighed for fornyelse hele tiden.
    Glæder mig til at se, hvad du mere finder på.
    Eller måske kunne du vise nogle af de ting du lavede til ham, da han var helt lille og ny og i den efterfølgende tid?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Ketty..
      Ja det var da en mulighed for at få genset nogle af de meget gamle billeder, syede dog ikke særlig meget til ham da han var helt baby :)
      Kh Sabrina

      Slet
  2. Hvor er den fin! God idé med forskelligt stjernestof på begge sider.

    SvarSlet
  3. Den er rigtig fin! Super smart med vendbarheden :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Ann-Katrine :)
      Ja det er skønt hvis man i længden bliver træt af at se på den samme side :o)
      Kh Sabrina

      Slet
  4. SÅ fin - stjerner er altid lækkert. Jeg skal også have syet en til Carla...det har stået på to-do listen i en måned, men nu får jeg forhåbentlig taget mig sammen:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Christina.
      Ja du må igang, det er jo blevet huevejr - så de små ører skal passe på :-)
      Glæder mig til at se den, den bliver med garanti super flot! :o)
      Kh Sabrina

      Slet
  5. Man kan bare ikke have for mange huer :-) - den er så fin :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, man må ikke gå ned på huer! :o)
      Tusind tak Karin Ea.
      Kh Sabrina

      Slet
  6. Ih hvor er den fin! Er vild med stjerne mix´et!

    Camilla

    SvarSlet
  7. Hvor er den fin, jeg har netop lavet en til min "lille baby". Men den er ikke blevet super god, er det rib du har i kanten, for måske ville det være en pænere løsning på min. Kh Maria

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Maria
      Ja det er rib jeg har sat på :)
      Kh Sabrina

      Slet
  8. Så kom jeg endelig forb din blog :) super fin elefanthue. smart at den er vendbar :)
    Kh. Susan

    SvarSlet