fredag den 22. november 2013

YES! Nyt studie

Jeg startede sommeren 2012 på kontoruddannelsen og fik klaret det, derefter skulle jeg så finde en elevplads - de hænger desværre ikke på træerne har jeg fundet ud af og gider ikke fortsætte med at spilde min tid på at vente på et mirakel!

Så jeg har taget min gamle drøm frem igen, om at blive pædagog indefor special området :-)
Da jeg aldrig har taget gymnasiet i sin tid, har det været svært at komme ind på uddannelsen - nu har jeg endelig fundet en smutvej :-D

Jeg er nemlig blevet optaget på HF-enkeltfag som jeg skal tage på VUC i roskilde i 1 år og starter allerede den 2.januar.. 
Det er så den gyldne billet til at jeg kan søge ind på pædagog seminaret, til engang i år 2015 - da de kun optager 1 gang om året :-)

Ville bare dele denne her gode nyhed med mine skønne følgere :-)

Rigtig god weekend

Kh Sabrina 

8 kommentarer:

  1. Wuhuuuuuu -tillykke med det og sejt at du IGEN skal på skolebænken.....jeg tror jeg er blevet for gammel til at synes det er sjovt;-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Christina :o)
      Jeg er bestemt ikke vild efter at skulle på skolebænken igen, priser mig med at det kun er 1 år der skal overståes og så 3½ år bagefter - hvor der er 1½ års praktik - så det hele ikke kun er SKOLE for så bliver jeg da skør i bolden :-)
      Kh Sabrina

      Slet
  2. Hvor fedt for dig. Pædagog er helt sikkert en god uddannelse er selv igang med at færdiggøre den.
    Rigtig god weekend.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Helena :)
      Hvornår er du færdig og inde for hvilket område vil du gerne være pædagog? :o)
      Kh Sabrina

      Slet
  3. Det er så spændene en uddannelse og med så mange muligheder. Stort tillykke til dig :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Ketty :o)
      Ja lige præcis!
      Kh Sabrina

      Slet
  4. Hvor fedt. Stort tillykke med det.. det bliver da skide godt :)
    Kh Susan

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Susan - ja det bliver skønt den dag jeg er færdig!
      Kh Sabrina

      Slet