tirsdag den 8. januar 2013

Eksamen tid!

Så fik jeg udleveret et stort ark igår i dansk med 7 opgaver som jeg skal fremlægge på torsdag kl. 12.40
- Det er virkelig nogle opgaver som der virkelig får en til at have lyst til at opgive , de er virkelig svære at komme igennem!! og de tager bare lang tid at lave hver i sær, igår skulle jeg analysere en hjemmeside og det tog jo nærmest 6-7 timer!! Efter der gik jeg igang med at analyserer en artikel..

Håber virkelig jeg når at blive færdige med alle mine opgaver til i morgen, så kan øve mig på alle opgaverne inden torsdag!

Det blev vidst lidt et brokke indlæg :)

Men en af opgaverne jeg skulle have, skulle jeg forestille mig at jeg arbejde hos ECCO og skulle lave en skitse til en reklameplakat som der ville fange de unge som der er målgruppen.
Det er ganske enkel meget svært, da det skal være nogle af ECCOs produkter fra deres hjemmeside og de ikke ligefrem har "ungdoms" sko!

Jeg har aldrig lavet en reklameplakat eller en skitse før og er bestemt ikke en haj til det - men synes da i skal se mit resultat :-)
Gider ihvertfald ikke lave den om mere, så må det briste eller bære!


2 kommentarer:

  1. Pøj pøj med det men det skal jo nok gå din reklame er ihvertfald fin

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak :)
      Håber ihvertfald jeg er klar til at fremlægge i morgen!!
      - tror nerverne sidder udenpå tøjet i morgen.

      Slet