lørdag den 19. januar 2013

Nyt til bunken (bukser)

David han bruger sine bukser, hurtigere end de kan blive vasket igen!
- så jeg måtte igang med at sy lidt til bunken med bukser, det går jo ikke man løber tør for bukser! :-)

Det er så mit 3. par bukser jeg har fået syede indtil videre, i samarbejde med min overlocker. Men så blev vi  lidt uvenner og så tog jeg min Frk. Singer i brug istedet for, hende kender jeg! :-)

Jeg tror helt bestemt at mig og Frk. Overlocker nok skal blive rigtige gode venner en dag, men det blev så bare ikke lige i dag ;-)


Cowboy bukser med grøn rib med en lille stjerne - det var de bukser det blev til i dag.

Kh Sabrina

11 kommentarer:

  1. De ser skønne og behagelige ud :-) jeg er også i gang med buksebunken :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det tror jeg bestemt også de er, han klagede ihvertfald ikke da han prøvede dem igår :)

      Det er skønt man selv kan sy bukser, istedet for man skal ud og betale en formue tit :)
      Kh Sabrina

      Slet
  2. Sikke fine de er - og flot stjerne - den giver lige et friskt pift..
    Kh Eline

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Eline :)
      Jeg er ikke helt så tilfreds med bukserne, syntes bukserne er blevet for poset i benene.. Heldigvis kommer der nye bukse mønstre med posten i løbet af ugen :)
      Kh Sabrina

      Slet
  3. Hvor fedt du selv kan lave bukser. Det ville jeg gerne ha haft tid til da mine drenge var mindre. Sikke en formue man kunne ha sparet :o) Genialt med den lille stjerne på benet.

    Kh Lise

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Lise :)
      Ja det gælder jo om at få syet til dem mens de er små, når de bliver store vil de jo have alt det tøj der er på mode og ikke det deres mor syer :)
      Så det er dejligt at spare lidt mens man kan.
      Kh Sabrina

      Slet
  4. Man kan aldrig få for mange bukser til de små drenge..

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nemlig rigtig Eva-Maria :)
      Kh Sabrina

      Slet
  5. De er da seje (og søde). Hvor gammel er din dreng?

    / Bodil

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Bodil :)
      Han bliver 21 måneder i morgen :)
      - skal snart til at planlægge hans 2 års fødselsdag! det er helt vildt så hurtigt tiden går.

      Slet