onsdag den 2. januar 2013

Nytårs aften

Som jeg skrev i mit tidligere indlæg så ville der komme lidt billeder fra nytårs aften.
- så det er hvad der kommer her.

Vi holdte en stille og rolig nytårsaften hjemme sammen med min bror, da David igen var blevet syg!

Det var en rigtig hyggelig dag med rødvins fondue til spisning. David fik også en nytårs gave af sin onkel, så den kan i se på det ene billede :-)

Mit nytårsfortsæt var i 2012 at tabe mig 10 kg og det klaret jeg også, men noget af det er røget på igen!

Så mit nytårsfortsæt i år 2013 er at tabe mig lidt mere igen, har allerede meldt mig ind i fitness centeret og glæder mig til at komme igang og lægge alle de søde sager på hylden!!
- for er ærligtalt ved at kaste op når jeg ser på alle de søde sager, uha jeg bliver helt dårlig.. Så det er bare et skønt tidspunkt og komme igang med at træne igen :-)

Har i nogle nytårsfortsæt? :)


Vi har heldigvis fået tid i dag til lægen, da lille manden også var syg med influenza over julen så kan det ikke være rigtigt at han skal have en omgang til nu her..
Han har haft hoste i flere måneder snart, så vil spørge om jeg ikke kan få en test for at se om han evt. har astma - da det godt kan være arveligt, og jeg havde astma da jeg var barn!

Håber i andre får en god dag i dag :)

- Sabrina

1 kommentar:

  1. Åh, han fik en Bodil. Sådan en har vi også - eller vi har jo 2. Men vores Bodil eeelsker at gå tur med elefanten. Den er så blød og fin...
    Kh Eline

    SvarSlet