fredag den 18. januar 2013

Fastelavn, kom bare an!

Jeg tør simpelhent ikke begive mig ud i af sy et kostume til David, så derfor har jeg købt et politimands kostume til ham på nettet ..

Det er lige kommet med posten i dag, så det skulle jo prøves for at se om det passede og det gjorde det heldigvis :-)

Det er godt nok svært at finde ud af hvad han skulle være! - glæder mig til næste år hvor han forhåbelig selv kan sige hvad han godt kunne tænke sig at være.. så det ser jeg frem til :-)

Min lille politimand <3

Hvad skal jeres børn klædes ud som? 

Kh Sabrina

10 kommentarer:

  1. Nej hvor er han kær, rigtig sød lille politimand;)
    Kh Line

    SvarSlet
  2. Hvor er han fin. Hans var også politimand som første udklædning. Han har også været Indiana Jones, Fange og gangster og i år skal han være Harry Potter. Hans er meget bevidst om at han skal se sej ud samtidig med at han er klædt ud. Han ville ALDRIG gå med til at være noget sjovt som et stykke pizza eller andet, for hvis ikke han ser lækker ud, så kan jeg glemme det;0)
    Kh Eline

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe hvor er han sød Hans, kan godt forstå ham, at han vil være sej - han er jo også en dreng :-D
      Kh Sabrina

      Slet
  3. Hvor ser han bare sød ud!:) Jeg har slet ikke skænket fastelavn en tanke, men det må jeg da vist hellere se at gøre, for det er jo lige om et øjeblik og min pige skal selvfølgelig også i et kostume:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak :)
      Ja fastelavn er lige om hjørnet - hvad skal din lille prinsesse være? :)
      Kh Sabrina

      Slet
  4. haha hvor er han alt for sej! : )

    SvarSlet