lørdag den 5. januar 2013

Savlesmække der har set dagens lys

Så har jeg endelig fået syede disse savlesmække færdige, de har ligget og kigget på mig hele julen!
- men har bare ikke haft tid før nu, skulle lige have alle de andre bestillinger færdige først, men det er nu rart det er ude af verden :-)

Så har jeg også bestilt noget stof i dag, da jeg har købt et mønster - undertrøjer og underbukser til David - glæder mig til at springe ud i noget helt nyt som det :-)

Så er min ferie snart ovre, på mandag starter eksamenerne!
- og 2 uger frem.


8 kommentarer:

  1. Sikke nogle fine farver. Spændende med undertøj - skal de laves på overlockeren?
    Kh Eline

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Eline :)
      Ja tror det bliver på overlockeren, da det nok er nemmeste - skal bare lige prøvekører den først, har ikke turde at begive mig ud i den endnu! :)
      Kh Sabrina

      Slet
  2. Du er simpelthen så god til at lave de savlesmække! Glæder mig til at se undertøjet - jeg synes også det er sjovt at prøve nogle nye mønstre, men andre gange har jeg en tendens til at lave noget jeg allerede har afprøvet og som jeg ved passer:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød Christina, tusind tak for de søde ord :)
      Jeg er også lidt skræmt ved tanken om at springe ud i det, men det kan da umuligt gå helt galt :D
      Kh Sabrina

      Slet
  3. Hvor er de fine de savlesmække.:)

    SvarSlet