torsdag den 10. januar 2013

Jeg har vundet ..

Jeg deltog i julen i en af superprinsessen.dk give aways.
Jeg vandt så 3 valgfri kor fra www.bypepe.dk

De er super søde og tror jeg vil putte dem i rammer og så hænge dem op på Davids værelse


Så er afsluttede jeg dansk eksamen med et flot 7 tal :D
Er meget glad for min karakter, da jeg havde troede jeg ville få en lavere karakter. 

Så skal næste uges eksamen i samfundsfag bare afsluttes, men nu skal den først starte på mandag og så eksamen igen på torsdag!

Kh Sabrina

6 kommentarer:

  1. Sikke nogle dejlige kort:)

    Jeg har ikek glemt dig - har bare så travlt, er lige startet på job igen. Suk med suk på:-/

    SvarSlet
    Svar
    1. Det troede jeg skam heller ikke :)
      - har fulgt med på din blog om at du skulle starte på arbejde, så er der aldrig så meget tid som når man er på barsel eller har fri :)
      Så du sender bare når du engang har tid og overskud :)
      Kh Sabrina

      Slet
  2. Nej hvor lækkert og super fine kort.. Tillykke med eksamen :)

    SvarSlet
  3. Tillykke med eksamen. Det var da skønt. Krydser fingre for at næste eksamen går lige så godt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, håber også næste omgang går ligeså godt :)
      Kh Sabrina

      Slet