torsdag den 31. oktober 2013

GiveAway - Fødselstavle/navnetavle

Så er det på tide at der kom en ny giveaway på bloggen :-)

Præmien består af en fødsels/navne tavle på printet foto papir i størrelse A4
Vinderen vælger selv hvilken en af disse 4 farver det skal være: Blå, Grøn, Pink/rød & Lilla.
Ramme medfølger ikke! :-)



Reglerne er simple.

1 lod for at  være fast læser via blogger eller bloglovin.
2 lodder for fast læser og "synes godt om" TitteBøh facebook side.
3 lodder for fast læser og sætte billedet på din blogroll/sidebar.
5 lodder for de alle ovenstående punkter.

HUSK hvis du ikke har en blog, så skriv gerne din e-mail adresse i kommentaren.



17 kommentarer:

  1. De er så fine, sådan en kunne jeg godt tænke mig til min dreng. Den blå ville passe så fint ind på hans nye værelse.

    Jeg deltager med 5 lodder.

    SvarSlet
  2. Jeg hapser med glæde tre lodder.
    Mvh helena

    SvarSlet
  3. Jeg snupper et lod, ville jeg gerne give til min lille kommende nevø :)

    SvarSlet
  4. Søde Sabrina så lækre ting du laver!
    Jeg snupper 5 lodder <3
    Kram Kristina

    SvarSlet
  5. Hvor er de fine. Jeg deltager med 5 lodder

    SvarSlet
  6. Hapser 2 lodder, og krysser fingre. Det ville sq være lækkert inne på lillepikens værelse!

    SvarSlet
  7. Smider to lodder i puljen og krydser fingre for at jeg vinder:)
    diana_Kofod(a)hotmail.com

    SvarSlet
  8. deltager med 2 lodder
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  9. Jeg deltager med et lod og vil gerne vinde i grøn til min lille dreng :)

    Mvh
    Monica
    volcanokitten@outlook.com

    SvarSlet
  10. Prøver lykken.
    Skrivtildittelindberg@gmail.com
    Et lod.

    SvarSlet
  11. Jeg håber jeg vinder - jeg er med med 3 lodder :-)
    Mvh
    Karin
    Kehesselballe@gmail.com

    SvarSlet
  12. Jeg håber jeg bliver den heldige. Deltager med fem lodder
    Superprinsessen.dk

    SvarSlet
  13. Sikke en fin give away jeg smider et enkelt lod, og krydser alt hvad jeg kan for at det er et lykke lod. Kh Maria

    SvarSlet
  14. Jeg er med på 1 lod.. :) de er super fine dine print :)
    Kh. Susan

    SvarSlet
  15. Jeg skyyynder mig at deltage i sidste øjeblik med et lod :-)
    KH L

    SvarSlet