tirsdag den 29. oktober 2013

Navne/fødsels tavle

Har i dag været hjemme med en syg lille mand som bestemt ikke har sovet siden han stod op kl 6 i morges!
Så man må lave tingene i etaper, i de perioder hvor han ikke gider at lege med sig selv. :o)

Jeg har fået lavet en navne plakat/tavle (langt om længe)!!!


Der har ikke været tid til symaskinen i dag :-)

I kan se flere farver i shoppen TitteBøh , se hvilke farver der er at vælge imellem, hvis nogle kunne være interesseret :o)

Kh Sabrina



6 kommentarer:

  1. Woa - det var sq en stor fyr!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja han var ikke en lille dreng da han blev født, godt jeg ikke købte særlig meget i str. 50 - for den størrelse sprang han over da han blev født :o)

      Slet
  2. Det er en fin navnetavle du har lavet. Jeg kom straks i tanker om mine egne navnetavler, eller rettere mine børns. Jeg fik dem broderet af min mor
    http://cupcakebyme.blogspot.dk/2012/09/min-mors-broderier.html?m=0
    God bedring til lille mand!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Elena :)
      Var lige inde og lurer på dine, hold da op din mor er god til at brodere!
      De er super fine :)
      Kh Sabrina

      Slet
  3. Ej hvor er den fin... :o)

    :o) Jeg er igang med et navnebillede til Casper og Kaja.. det bliver kombineret tegning og tekst :o)

    Sikke en lang basse.. mine har kun være 49/50 cm og vejede 2700/3240 g.. så de var jo nogle små pus iforhold til David

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Linda :)
      Glæder mig til at se dem du får lavet, de kan kun blive flotte!

      Ja det må man sige, de var nogen små pus i forhold til ham bassen i min mave den gang! :o)
      Kh Sabrina

      Slet