onsdag den 23. oktober 2013

Opdate på to do listen.

Så fik jeg lyst til at lave en lille opdate på min to do liste, har ikke noget det hele endnu, men den gælder jo også til årets udgang :o)

Sad igår og lavede en to do liste over november måned - hvor jeg deltager i sy tøj og tilbehør til din baby
( 2½år) han er jo stadig min lille baby :o)

Jeg kan strege nogle af punkterne ud på min TO DO LISTE ..

  • sy alle spise smækkene færdige til den 20 oktober! (der valgte jeg at sy mindre, og andre ting også, som suttesnore og savlesmække)
  • elefanthue til krøltoppen.
  • Hue til manden (baggy hue)

 Udvalg af spisesmække med stjerner.

Elefanthuen til David

Baggyhue til manden - han har selv valgt stoffet :o)

1 kommentar:

  1. Ja det bliver sjovt at følge med hos ALLE de andre blogs :o)
    Kh Sabrina

    SvarSlet