tirsdag den 1. oktober 2013

Lidt fra lageret..

Så er jeg begyndt at sy lidt fra lageret til Odense baby og småbørns bazar - jeg fik lige alt for mange stjerner på hjernen.. Så der måtte ske lidt afveksling :-)
Så jeg tog et kig på hylden og fandt lidt frem af de forskellige varianter, så der kommer også lidt andre spisesmække med end med stjerner.. Har kun tænkt mig at lave 4-6 stk af hver af dem fra lageret..
Har også skåret antallet ned, af dem med stjerner da jeg slet ikke kunne magte at skulle sy mellem 50-60 af hver farve (så var det ikke så sjovt mere og sy!) Så er kommet ned på ca. 30 stk af hver. :)

Fik syede lidt her til eftermiddag - så er der da lidt klar til bazaren den 20. oktober.


Fortsat god aften derude i blogland.

Kh Sabrina

11 kommentarer:

  1. 30 stk?! Wow! Jeg er typen der bliver træt af at lave bare to af dem samme slags. ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tja jeg vil da sige at min tålmodighed står også på prøve til tider, når jeg har været igang med at sy 10 af den samme farve på en dag.. er ved at give op flere gange undervejs :)
      Kh Sabrina

      Slet
  2. Hold da op det lyder af mange, men det bliver da spændende med sådan en bazar. Er det en stor én? Jeg skal til en her vores jeg bor den 19 oktober, men der behøver jeg slet ikke sy så mange hagesmække ;o) God arbejdslyst til dig ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er virkelig også mange, men det er min første bazar, så ved jo ikke hvor mange man skal have med, det er bedre at lave for mange end for lidt og så er de jo altid lavet til lageret hvis de ikke bliver solgt :)
      Jeg ved det faktisk ikke, mener der er 75 stande.. ved ikke om det er stort eller sådan midt imellem.. men sidst de holdte det, kom der over 700 mennesker :)
      God arbejdslyst til dig også :)
      Kh Sabrina

      Slet
  3. Wow det var da også vildt mange i samme stof! En helt lille sweatshop du har gang i;)
    Kan godt forstå du trængte til afveksling og hey så kommer du også af med noget fra lageret;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, men så har jeg også til lageret hvis de ikke bliver solgt på bazaren, så skal jeg ikke til at sy dem først, så kan de bare blive sendt afsted :-D
      Ja lige præcis, så bliver der også tyndet lidt ud og så bliver der jo plads til mere stof på længere sigt :)
      Kh Sabrina

      Slet