tirsdag den 22. oktober 2013

Søndagens bazar

Jeg har siden søndag aften tænkt over om jeg gad at lave et indlæg om Odense baby og småbørns bazar jeg var til i søndags. - men jeg havde jo skrevet at jeg ville fortælle om det.

Det er første gang jeg har en stand og ved ikke om det bliver sidste gang, jeg ved ikke hvad jeg havde forestillet mig det ville være. Men nok ikke helt det jeg havde forventet. :-)

Jeg fik ikke solgt overdrevet meget, en lille smule, omkring 20-25 hagesmække/spisesmække.
Det var desværre nok sidste gang jeg bevægede mig helt til Odense for at prøve det, da det jo også koster lidt at komme over broen, så kan det ikke helt betale sig..
Så hvis jeg skal have en stand en anden gang i fremtiden, skal det nok være på Sjælland :o)

Men til gengæld fik jeg da hilst på Eline med bloggen Podilicious :-)

(undskyld den dårlige billede kvalitet, men de er taget med mobilen)


Jeg har efterfølgende sat suttesnore og hagesmække tilsalg på facebook og instagram..
- det ville næsten bedre have betalt sig bare at sælge hjemmefra over internettet istedet for at leje en stand :o)

Kh Sabrina

13 kommentarer:

  1. Umiddelbart tænker jeg at 20-25 smække er et ok salg, men jeg kan selvfølgelig godt se at når du både har transport + udgift til stand, har det vel næppe kunnet løbe rundt for dig....(!) Øv - jeg tror desværre også at man får mest ud af internet salg. Hvis jeg syede en masse og stillede mig ned i hallen til det årlige julemarked tror jeg at MANGE ville kigge på mine sager, røre og prise, men ikke halvdelen ville købe eller tænke på at købe...
    Jeg ved ikke hvorfor... Det er bare fact

    SvarSlet
    Svar
    1. Nu er det prøvet og er nok bare ikke typen til sådan noget :)
      Altså jeg satte tingene til salg allerede søndag aften på facebook og IG og alle suttesnorene er jo nærmest væk nu, 2 dage senere.. og havde lavet små 70-75 stk. og solgte 2 på standen..
      Tak for din kommentar, jeg ville bestemt gerne købe noget af dit! :o)
      Kh Sabrina

      Slet
  2. Hej Sabrina.
    Det er lidt trist når tingene ikke lever op til forventningerne. Jeg har selv stået der!
    Men et hav af smukke, hjemmesyede kjoler, flagranker mm.
    Og selvom jeg forsøgte ikke at lade mig gå på, så følte jeg mig lidt til grin i de 8 timer, hvor jeg solgte 3 kjoler.
    Nå, jeg er heldigvis kommet over det. Men markeder bliver ikke lige "min ting" de næste mange år. Som du selv er inde på kan det meget bedre betale sig at sælge over nettet :).
    Kh Maj

    SvarSlet
    Svar
    1. Hold da op, det var heller ikke meget på 8 timer.. Så kan jeg godt forstå du følte dig lidt lettere til grin - for så kan man jo bruge sin tid til noget andet og bedre!
      Tak fordi du delte din historie :-)
      Tror heller ikke markeder bliver noget for mig sådan fremover, alt er meget nemmere på nettet :o)
      Kh Sabrina

      Slet
    2. Ja, det er jo det.
      Kjolerne blev heldigvis let solgt på nettet efterfølgende, så det hele endte godt :).

      Skønt at du nu har fået solgt så meget af din produktion. Så giver det hele lidt mere mening :-).

      Slet
  3. Jeg er enig med Binemor - Der er bare noget med markeder, og folk der ikke vil købe... lidt sjovt egentligt

    SvarSlet
    Svar
    1. Tja det er da bare mærkeligt, på markeder kan de både se, og røre ved tingene, det kan de jo ikke over nettet, det er lidt sjovt :o)
      Kh Sabrina

      Slet
  4. Øv det skal jo kunne betale sig. En ting er i hvertfald sikkert - du laver nogle rigtig flotte ting! kh viola

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja lige præcis, men nu er det prøvet :o)
      Årh tusind tak for de søde ord Viola :-)
      Kh Sabrina

      Slet
  5. Man undrer sig, men har selv oplevet det samme

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er lidt mærkeligt.. :o)
      Kh Ssbrina

      Slet
  6. Øv at det ikke levede på til dine forventninger. Men rigtig fedt at salget går godt på nettet - dine ting er så flotte og er altid vild med det stof du bruger.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  7. Sikke nogle fine sager du havde fået linet op
    Jeg må sige det er nogle rigtig fine ting du laver :)

    Knus Kristina

    SvarSlet