søndag den 6. oktober 2013

Nyt til lageret


Se hvad posten kom med igår morges inden jeg skulle afsted til overlock kursus!
Jeg skyndte mig og smide det i vaskemaskinen, så ligger det nemlig klar til at blive klippet i.

Jeg nåede aldrig at lave et indlæg igår med det, da jeg var helt død efter overlock kursuset - og gik straks igang med en elefanthue til krøltoppen inden vi skulle spise aftensmad.
Den må i se en anden dag, da den ikke er helt færdig endnu :o)

Stoffet er købt hos kikkenborgstof.dk, det er helt bestemt en side der er værd at besøge!

Stoffet i midten, er neon grønt men kunne ikke rigtig fange farven på kameraet!

Hvad skal i lave i dag??
- Krøltoppen skal over og fotograferes i vuggestuen her kl 9.20 :-)
ellers står den bare på hygge og afslapning resten af dage.

God søndag derude :o)

Kh Sabrina

12 kommentarer:

  1. Det er så fint det stof. Jeg har købt flere gange hos hende. Hvor var du på kursus?
    Idag skal vi kigge anden gang på et hus, nu med håndværkere så skal vi til fødselsdag hos min svigerinde og nevø. Så er den søndag også gået ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er rigtig flot, og tror bestemt det bliver nogle flotte bluser :)
      Jeg var på kursus i Køge igennem FOF.
      Jamen så har i da nok og se til i dag :)
      Kh Sabrina

      Slet
  2. Lækkert stof!! Jeg skal passe min syge Mathias, mens manden er på job og min mor tager Oliver med til familiefødselsdag - håber på lidt tid ved symaskinen :) kh Pia

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er super fint :)
      God bedring med ham, håber du får lidt tid ved symaskinen :)
      Kh Sabrina

      Slet
  3. Super lækkert stof :)
    Idag skal vi vist bare nyde at have fri... Vi skal helt sikkert lidt i haven og nyde solen.
    God søndag.
    Janni

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh det er også skønt med en fri dag, hvor man ikke har planer :)
      Så håber i nyder efterårs solen :)
      Kh Sabrina

      Slet
  4. Det med brandbilerne er virkelig sødt...

    Men en skøn stofhøst!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det var også det jeg var mest forelsket i, så det måtte bare herhjem og bo :o)
      Kh Sabrina

      Slet
  5. Lækkert stof.
    Jeg har handlet hos hende flere gange, og er altid fuldt ud tilfreds :)
    Skal I have taget billeder en søndag? Det tror jeg aldrig jeg har hørt om før. Men god ide, for så kan forældrene jo selv være med.

    Vi skal holde fødselsdag for Felix hele dagen, han bliver nemlig 10 år i dag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det var ihvertfald god og hurtig service! :o)
      Ja det gjorde de også sidste år, synes ikke hun er den mest børne venlige fotograf, hun kunne ikke rigtig få david til at smile - han sad bare og hang med hovedet ned af og kiggede ned i gulvet.. indtil hans mor tog til, så håber der kommer et nogenlunde billede ud af det :)
      De fik taget gruppe billede i fredags..
      Stort tillykke med den store dreng, 10 år det er da en stor ting :-D
      Kh Sabrina

      Slet
  6. Virkelig fint stof. Hvordan var det kurus? og hvor var det henne? Jeg kunne godt tænke mig kurus i overlocker, da jeg jæbnligt bliver uvenner med min den nye, så jeg må næsten gøre noget forkert.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes det var et rigtig fint kursus, hvor du lærte maskinen at kende og finde ud af hvad den kunne med alle mulige forskellige syninger...
      Hvordan man skulle stille trådspændingen, stinglængden og diff. Så fik vi flere forskellige stykker stof, som vi skulle prøve og sy forskellige syninger på..
      Det var i Køge, i den hvide by - igennem FOF..
      Kan lige smide et link til der hvor jeg var :)
      http://www.fof.dk/Kurser.aspx?enhed=21&menu=68&kursus=94102

      Jeg fik ihvertfald meget ud af det, da jeg også blev uvenner med min til at starte med og igår kørte den bare som smurt, da jeg fik indblik i hvordan den fungere og fik syede på den her i morges uden nogle problemer, så nu er vi en elefanthue rigere herhjemme :-D

      Kh Sabrina

      Slet