fredag den 4. oktober 2013

Skal jeg følge med hos dig?

Jeg synes der er ved at komme gang i blogland igen, og synes det er dejligt at alle jer som der gider og har lyst til at kommenter på mine indlæg :-) Tusind tak.
Jeg prøver også og kommenterer hos alle jeg kigger forbi.



Jeg kunne godt tænke mig at læse med hos flere af jer.
Så hvis i vil have endnu en læser eller vil anbefale en blog, så må i gerne skrive det i en kommentar :-)
Glæder mig til at læse og følge nye blogs i fremtiden :o)

Rigtig god weekend

Kh Sabrina

23 kommentarer:

  1. Jeg forsøger også at gå gang i både min egen blog og læse med på andre.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er også hvad der skal til, for at få gang i blogland igen :)
      God weekend
      Kh Sabrina

      Slet
  2. Du skal være velkommen til at kigge forbi min blog - www.enlivsstil.blogspot.com :)
    Rigtig dejlig dag til dig

    SvarSlet
    Svar
    1. Har kigget forbi din blog, en meget spændende blog - synes bare ikke jeg kan finde nogle steder hvor jeg kan følge dig, udover pr. email..
      Så jeg har sat dig på min blogroll, i venstre side :)
      God weekend
      Kh Sabrina

      Slet
  3. Hvis vi allesammen gør hvad vi kan, så skal det nok komme igen alt sammen :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nemlig helt rigtig Karen Elisabeth :o)
      God weekend
      Kh Sabrina

      Slet
  4. Jeg synes faktisk også at det virker som om der sker mere for tiden - måske er det fordi vinteren er på vej, og der er mere tid til at sidde og hygge indenfor. Jeg kan i hvert fald mærke at jeg bruger mere tid nu end i sommer.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja tror også det er fordi sommeren er slut og det er begyndt at blive vinter :)
      Jeg kan nemlig også mærke jeg bruger mere tid nu og har mere lyst til at blogge end i sommers :)
      God weekend
      Kh Sabrina

      Slet
  5. kan selvfølgelig altid anbefale min egen ;)
    men ellers er jeg ret glad for at læse med på en del udenlandske blogs også eks.
    http://www.projectrunplay.com/
    http://www.projectsewn.com/
    http://www.craftinessisnotoptional.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen jeg følger jo allerede med hos dig :o)
      Dem vil jeg prøve og tjekke ud, tusind tak for links :-)
      God weekend
      Kh Sabrina

      Slet
  6. har lige opdaget din fb-side også :-) fine hagesmække du laver!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Jette :)
      God weekend
      Kh Sabrina

      Slet
  7. I fællesskab vi løfter.... God ide.
    Jeg vil gerne anbefale min venindes blog; som bla beskriver haveglæde, loppeture, skønne billeder, krea og ikke mindst indlæg omkring det at være meget langt hjemmefra sine rødder og familie.
    Hun skriver godt, malende, fortællende og fortjener...synes jeg, at blive læst af flere
    http://grl-dk.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nemlig rigtig :o)
      Jamen den vil jeg da prøve og tjekke ud, den lyder da spændende som du fortæller om den :-)
      God weekend
      Kh Sabrina

      Slet
  8. Jeg synes også, at der på de sidste dage har været lidt mere aktiv herinde i blogland. Det er bare super rart, synes jeg. Lige på stående fod har jeg ikke lige en blog i tankerne, men vil blot ønske dig en god weekend.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er skønt at der er ved at ske noget i blogland igen, for jo mere folk kan se at der kommer mere aktivitet, des mere har man selv lyst til at blogge :-)
      God weekend til dig også Helena
      Kh Sabrina

      Slet
  9. Jeg følger jo allerede med her og nyder det.
    Jeg har ikke lige nogen nye ideer til blogs du kan følge, så du må nøjes med et;
    God Weekend :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg følger også trofast med hos dig og alle dine skønne indlæg :o)
      God weekend
      Kh Sabrina

      Slet
  10. Følger jo rigtig gerne med her hos dig :-)
    så du er da velkommen til at se med hos en helt grøn blogger som mig :-)
    Men du er mere end velkommen
    Rigtig god weekend :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak fordi du følger med her på bloggen.
      Jeg har lige været forbi din blog og sikke en masse fine ting du laver!
      Jeg bruger ikke rigtig bloglovin mere, så har sat dig på min blogroll ude til venstre på min blog :)
      Kh Sabrina

      Slet
  11. Hej Sabina
    Ny her i blogland�� jeg elsker det!!
    Min blog milla-mor84.blogspot.com
    Super fine ting du laver..

    Mvh Camilla

    SvarSlet
  12. Jeg tror at efteråret lokker os indendørs og dermed sætter gang i blogland igen.
    Jeg nyder at blive inspireret ,... Og du er da velkommen til at kigge forbi superprinsessen.dk :-)

    SvarSlet
  13. Kig endelige forbi Mbunde på www.mettebundgaard.dk - denne blog kan jeg kun varmt anbefale (selvfølgelig, det er min egen, hehe) :-)

    SvarSlet