lørdag den 19. oktober 2013

Nøglesnor/Keyhanger debut

Så blev jeg færdig med alle de forskellige produkter til Odense baby og småbørns bazar i morgen :-D

Så gik jeg så småt igang med min mor fødselsdags gave, den indeholder blandt andet nøglesnore/keyhangers.
Dem har jeg aldrig prøvet og lave før, så det var et spændende nyt projekt - som der lykkedes med stor stil :-D


Så nu vil jeg pakke de sidste ting ned til i morgen, så jeg er klar til at tage afsted ved 6.30 tiden mod Odense.

Glæder mig til at fortælle om hvordan det gik i morgen aften :-)

Kh Sabrina

16 kommentarer:

  1. Og jeg glæder mig til at hører om det bliver en succes :)
    Fine nøglesnore.

    SvarSlet
    Svar
    1. Håber da ikke det er helt spild af tid :)
      Tusind tak.
      Kh Sabrina

      Slet
  2. de er blevet rigtig fine :)

    SvarSlet
  3. Flotte som alt du laver! God fornøjelse i morgen.
    Kh. Helle

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh Helle, tak for de søde ord :o)
      Tusind tak, glæder mig ihvertfald til senere :-)
      Kh Sabrina

      Slet
  4. Ih det bliver spændende i morgen. Har du prøvet det før? Pøj pøj med i morgen :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det bliver rigtig spændende :o)
      Nej har aldrig prøvet det før, så det skal nok blive sjovt og prøve og håber på det bedste :-)
      Kh Sabrina

      Slet
  5. De er rigtig fine - håber du får dem solgt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, de er desværre ikke til salg, men noget af en fødselsdags gave til min mor :)
      Kh Sabrina

      Slet
  6. De er meget fine dine nøgleringe! Håber du havde en god oplevelse! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Ann-Katrine, det må jeg da håbe min mor også kommer til at synes :)
      Jo det var en stille og rolig oplevelse.
      Kh Sabrina

      Slet