fredag den 1. februar 2013

Blogleg - A


Dagens bogstav er A som i And ..

Jeg har selv for meget lang tid siden syede en AND i filt i hånden, jeg har aldrig vist denne version af den på bloggen :-)

Så vil jeg gå i tænke boksen igen, for i morgen er det bogstavet B!


Hvad i har lyst til at være med i legen, kan i læse mere lige her

******************************************

Så til noget helt andet, så er jeg endelig kommet igang med mit nytårsfortsæt nemlig at træne i fitness world. Jeg glæder mig til at komme på vægten næste fredag - for og se om der er faldet lidt af vægten :-D
Mit første delmål er at tabe 10 kg og så tager jeg den derfra når de 10 kg er røget!

Kh Sabrina

14 kommentarer:

  1. Hvor er den altså sød:-) Jeg har ikke rigtig leget med filt - det kunne da være man skulle prøve.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan ihvertfald ikke gå helt galt, så det syntes jeg da du skal prøve en dag :)
      Har stadig mange flere hånd(dyr) jeg skal have lavet, er bare aldrig kommet videre - nu har jeg måske muligheden for at få gjort dem færdige :)
      Kh Sabrina

      Slet
  2. Sød and. Jeg tror også jeg vil kaste mig ud i noget filt snart. Og god fornøjelse med træningen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, det lyder som en god idé - det er nu meget hyggeligt at lege med filt, glæder mig til at se hvad du får lavet :)
      Kh Sabrina

      Slet
  3. Rigtig sød and! Og rigtig god fornøjelse med træningen! : )

    SvarSlet
  4. En dejlig and!!
    Hilsen
    Karen

    SvarSlet
  5. Sikke en sød and! God A'er : )
    Og held og lykke med de 10!
    Hilsen Anna

    SvarSlet
  6. Sikke en sød And :) Glædelig første februar.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Eva-Maria :)
      Glædelig 2. februar.
      Kh Sabrina

      Slet
  7. Sikke da en lækre and :-)

    SvarSlet