lørdag den 23. februar 2013

X - Xtra hygge

Jeg troede egentlig det var bogstavet W vi skulle have i dag, men kan se mange har sprunget det over - så det gør jeg da os bare..

bum bum bum, det var svært og finde noget med X og havde endda overvejet slet ikke og lave et indlæg i dag, men kunne da ikke helt lade vær"

Ville dele denne skønne banankage med chokolade med jer :-)

Nu har jeg ikke spist noget usundt i 2 uger, og vi havde nogle meget modne bananer der enten skulle smides ud eller bruges og så faldt jeg over en rigtig god opskrift - så den skulle prøves!

Så en XTRA hygge med en god kage :-D

Billedet er ikke det bedste, men kagen smager godt



6 kommentarer:

  1. Ser rigtig lækker ud - god brug af over modne bananer :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja lige præcis - det ville da være synd og smide dem ud :-D
      God mandag
      Kh Sabrina

      Slet
  2. Uhm, banankage er altid godt - og så er undskyldningen der jo med de overmodne bananer, som skal bruges :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja nemlig, det ville da være synd og smide dem ud!
      Har bagt en banankage før, men syntes den opskrift jeg brugte der var ikke lige god som den jeg brugte denne gang :-)
      God mandag
      Kh Sabrina

      Slet