onsdag den 6. februar 2013

Blogleg - F

Som i FORKÆLELSE & FORFÆRDELIGT

Vi har købt en stor gave til David, fordi han skal FORKÆLES når han nu har fået lagt dræn og så opdagede ørelægen også lige at han havde mellemørebetændelse på det venstre øre! Så han bløder lidt ud af det venstre øre - Så nu er han både på pencillin og øre dråber :-(

Hold da op sikke en FORFÆRDELIG oplevelse for hans MOR, da han fik narkosen - prøvede virkelig at holde tårene tilbage, men der kom da et par enkle ud! :(
Det var virkelig hårdt og se sin lille mand blive helt slap og slatten!!!

Så da han vågnede op fra narkosen, der var han bare utrøstelig og hele vejen hjem!!

Men nu sover han, så håber han har det bedre når han vågner for sin lur :-)

Dette er gaven han fik og den er allerede blevet leget med, så den er godkendt :-)





10 kommentarer:

  1. Sikke en oplevelse, det er aldrig behageligt at se sine børn på den måde, det gør ondt så langt inde så man ikke troede det kunne lade sig gøre :-(
    Men sikke en lækker gave, er sikker på den nok skal blive leget flittigt med :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja lige præcis, så håber det er sidste gang han skal have lagt dræn :)
      Ja håber også den bliver brugt flittigt til den pris :-D
      Kh sabrina

      Slet
  2. puha... Jeg kan godt forstå at du blev ramt følelsesmæssigt.. Jeg håber ikke det ender med at Casper skal have lagt dræn.

    Godt at I er hjemme igen og at han har fået leget lidt med den super-fede gave... den skal jeg vidst kigge lidt på.. måske den skal på en ønskeliste til Casper på et tidspunkt. han har faktisk et par af bilerne

    SvarSlet
    Svar
    1. Har Casper også noget med ørene?
      Kan ihvertfald god anbefale den, David hygger sig med den - prisen er lidt pebret, så man kan da altid sætte den på ønskeliste :) Vi gav 550 kr for den i toysrus - i BR koster den 50 kr mere!

      Slet
  3. Nårh det må have været hårdt for jer begge! Håber han er bedre igen snart! Det skal i hvert fald nok hjælpe med sådan et lækkert stykke legetøj. Bjørn ville i hvert fald have været helt vildt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Han har allerede fået det bedre, han har fået sovet og nu sover han igen - det tager hårdt på ham det narkose..
      Men når han er vågen så er han sig selv og glad - så det er det vigtigste :)
      Han er også helt vild med det nye legetøj :-D

      Slet
  4. åhh stakkels lille pus.. god bedring med ham og sikken lækker gave :)

    SvarSlet
  5. Sikke en omgang. Det med børn og bedøvelse er forfærdeligt. Jeg husker når jeg var i klinik og de stakkels børn skulle opereres af alle mulige årsager, så tudede jeg næsten mere end forældrene. Kan godt forstå du blev følelsesmæssigt ramt.
    Godt der nu er plan for betten - håber for ham og jer at han kommer sig hurtigt.
    Kh Eline

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er ikke særlig sjovt, især når man ikke har prøvet det før med sin lille dreng - så er det sgu hårdt!
      Så hvis han skal have dræn i igen, så tror jeg det går bedre næste gang for mit vedkommende - fordi så ved jeg hvad jeg skal forvente :-)
      Han er allerede i bedring, han har sagt et nyt ord i dag "BOG" så det er jo kun positivt :-D

      Slet