tirsdag den 12. februar 2013

Blogleg - L

Som i LEKTIER

Nu når jeg er begyndt på erhvervs linjen på skolen, så er der kommet en del flere LEKTIER end det sidste halve år på sprog linjen..

I dette halve år har vi bl.a. Erhvervsøkonomi, salg og service og IT..

Vi får godt nok MANGE LEKTIER for hele tiden, til tider tror jeg aldrig jeg vil blive færdig med alle de LEKTIER! de hober sig bare op :-)

Ved godt dette L-indlæg er blevet lidt kedeligt, men har bare ikke lige så meget tid til et L-indlæg..
Så det blev lige en af de meget nemme, uden billeder :-(

Håber i alle får en skøn snevejrs tirsdag..

Kh Sabrina







8 kommentarer:

  1. Sidder lige og tænker på; gad vide om ens lektier også ville hobe sig op, hvis man gik på en håndarbejdsuddannelse, eller om de ikke bare ville forsvinde og være lavet lynhurtigt?
    Om ikke andet, så ønsker jeg dig god fornøjelse, og sender lidt medlidenhed i din retning :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe ja mon ikke, er der ikke bare generelt mange lektier på uddannelser :)

      Slet
    2. Jo, det synes jeg. Og går man i kast med efteruddannelse ved siden af arbejdet, så bliver man voldsomt overrasket over mængden. Ikke uden grund at nogle efteruddannelser har tilnavnet "skilsmisseuddannelsen"... og jeg holder så selv pause lige nu :-)

      Slet
  2. Svar
    1. Mange tak - det er til tider MEGET kedeligt (gab) :-)

      Slet
  3. Det lyder faktisk ret kedeligt med mange lektier. Håber at det i det mindste er nogle interessante lektier du har for! : )

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe det er skam også tidligt (gab) .. men det skal jo overstået, men det er bestemt ikke det der står højst på min liste om aften :-)

      Slet
    2. kedeligt* ikke tidligt :-D

      Slet