søndag den 17. februar 2013

Elefant natbukser

har set dagens lys...

Jeg faldt over en rigtig sødt baby sengetøj som der blev solgt billigt på facebook og så slog jeg til, da jeg tænkte det ville blive til et par super søde natbukser til sønnen :-)

Har prøvet et nyt mønster jeg har købt for et stykke tid siden, i str. 86/92.. Blev nød til at ligge skridtet lidt op da det bare hang lidt nede ved knæene, og så var benene også lidt for lange..

Så efter en lille kamp med bukserne, kom de til at passe perfekt :-)


10 kommentarer:

  1. Så fine bukser! Er sikker på at din sønn blir supersøt i disse:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak :-)
      Er ikke helt tilfreds med dem, men har syede nogle andre i dag som jeg er rimelig tilfreds med :-)
      Kh Sabrina

      Slet
  2. Rigtig sødt stof til natbukser! Kender alt for godt det med at der altid skal rettes til når der bruges et nyt mønster!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja tænkte straks da jeg så stoffet hvad det skulle bruges til, så det var bare at købe det :)
      Nu har jeg heldigvis rettet mønstret til i dag og har syede et par nye bukser som bare passer perfekt :-D
      Kh Sabrina

      Slet
  3. Det sengetøj er da perfekt til natbukser!
    Jeg har et sæt, magen til - dog i grønt - liggende so jeg også vil sy noget ud af og natbukser skal det da være!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor sjovt, glæder mig til at se dine natbukser af det grønne stof :-D
      Kh Sabrina

      Slet
  4. Lækkert stof til natbukser :)

    SvarSlet
  5. Hvor er de blevet fine - og sjovt, som nogle mønster bare passer, og andre skal rettes til både hist og pist...

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Ketty :-)
      Det er røv irriterende man skal rette nogle mønstre til - Nu har jeg heldigvis rettet mønstret til i dag og har syede et par nye bukser som bare passer perfekt, de kommer på bloggen i morgen :-D
      Kh Sabrina

      Slet