tirsdag den 26. februar 2013

Æ - Som i ÆSLER

Jeg ser 2 ÆSLER på min vej til skole hver morgen, jeg kører bagom Køge for at komme til skole da jeg ikke gider alt det kø! 
Så jeg kører igennem en lille landsby og for enden af den by bor der 2 ÆSLER :-D

Første gang jeg kørte den vej og så dem, tænkte jeg 
"HVAD, ej det kan da ikke være rigtigt - jeg må have set forkert"

Så jeg kiggede igen dagen efter og jep jeg havde da set rigtigt :-)

Jeg synes bestemt ikke det er hver dag man ser ÆSLER herhjemme i Danmark, eller for mit vedkommende er det jo hver dag jeg ser dem bare undtagen i weekenderne :-)

Møder i nogle ÆSLER på jeres vej på arbejde/skole/uddannelse?

Billedet er lånt her

God tirsdag

Kh Sabrina

5 kommentarer:

  1. Nej der er ingen æsler på motorvejen eller på vejen til frederiksberg :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej det var da ærgerligt :-D
      God tirsdag
      Kh Sabrina

      Slet
  2. Den ene af vores gæstedagplejere har hele 6 æsler gående i "baghaven"... lidt hyggeligt :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor fedt! :-D
      Det må da være sjovt for børnene, når de er hos hende!
      God tirsdag
      Kh Sabrina

      Slet
  3. Jeg synes der er et eller andet hyggeligt ved æsler...måske fordi de minder mig lidt om barndom, da der var et æsel ikke så langt fra mit hjem, men nu ser jeg faktisk aldrig nogle.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet