lørdag den 16. februar 2013

Blogleg - P

Som i PINDSVIN

Så har jeg endelig fået syede min første jersey bluse :-D
Jeg er sådan nogenlunde tilfreds, skal bare lige have gennemskuet en anden måde og sy hals ribben på for den drillede mig lidt!

Jeg skal øve lidt til mere med jersey bluser før jeg tager "hul" på det rigtige flotte jersey stof jeg har :-D

Den skal også ligges lidt mere op, da selve mønstret er for langt - David kan bruge den som kjole :-D
Det er en str. 92/98
Det er med små pindsvin som man kan købe i stof 2000!

Det kan være der kommer flere bluser til her nu når jeg har ferie :-)


Super skøn lørdag til jer alle :-)

Kh Sabrina

10 kommentarer:

  1. Den er da rigtig fin. Syr du med overlocker?!?

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej Syer med min symaskine, har en overlocker - men vi er ikke blevet dus endnu :D
      Kh Sabrina

      Slet
  2. Den er rigtig fin! Godt lavet : )

    SvarSlet
  3. Hvor ser den fin ud - er helt sikker på du nok skal lære det med overlockeren - kun et spørgsmål om indstilling :-)))

    SvarSlet