fredag den 8. februar 2013

Blogleg - H

Som i HÅNDDUKKER 

Jeg var hjemme hele dagen igår sammen med David, så var der jo fri mulighed for at få syet lidt hånddukker i filt - først syede jeg ko'en og David var helt vild begejstret for koen :-D

Så gik jeg da også igang med at lave grisen - han syntes det var enormt sjovt og rende rundt med 2 kæmpe HÅNDDUKKER på hans hænder :-D

Så tror bestemt han nok skal få glæde af dem!



Nu vil jeg lige tage 3 timer i skole (8.30-11.30) og så holde weekend  :-D

Kan i have en skøn fredag :-D

20 kommentarer:

  1. Søde hånddukker. God weekend senere i dag! : )

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Liv - god weekend til dig os :)

      Slet
  2. Hvor er de bare søde :-)
    Jeg kan godt forstå, at de er et hit :-)
    Har du en DIY - eller er det fra fri fantasi?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Christina
      Kan godt lave en DIY med skabelon til grisen og koen - hvis det kunne have interesse? :)
      Kh Sabrina

      Slet
  3. Hold da op, hvor er de fine - kan godt forstå han er helt vild med dem. Og en dukke på hver hånd er jo næsten lig med fangeleg :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Ketty :)
      Ja så kan han morer sig med dem :-D
      Kh Sabrina

      Slet
  4. Hvor erde søde :-) kom frisk med en diy :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :)
      Kan godt lave en DIY med skabelon til grisen og koen - hvis det kunne have interesse? :)

      Slet
    2. JA det kunne da være dejligt.. så behøver jeg ikke opfinde den dybe tallerken selv.. men kan bare videreudvikle på den, til andre dyr :o)

      Slet
  5. De er så skønne! Hånddukker er også på min liste over ting jeg skal prøve at lave, men det er lige det der med at komme til det...

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Anna :)
      Kender det alt for godt med en lang TO DO liste over ting man gerne vil have.. Men man kommer ikke altid så langt med listen :)

      Slet
  6. Åhr hvor er de søde - det er du bare super dygtig til Sabrina :)

    Husk at kigge forbi min Give Away. Lige nu er chancerne for at vinde ret gode.. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh tusind tak Eva-Maria :-)
      Jeg kigger forbi i løbet af weekenden :)
      Kh Sabrina

      Slet
  7. De er godt nok bare søde!


    - Kit

    SvarSlet